Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.
ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Search Our Site

Μια από τις πιο ενοχλητικές καταστάσεις που φέρνει σε δύσκολη θέση αρκετούς ανθρώπους είναι η δυσάρεστη αναπνοή.

Οι διατροφολόγοι προειδοποιούν: Οι 5 τροφές που πρέπει να σταματήσετε να καταναλώνετε

Έξι διατροφικά λάθη που οδηγούν σε πρόσληψη βάρους χωρίς να το καταλάβεις

Όταν κάνετε διατροφικές ατασθαλίες ή δεν ακολουθείτε ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα, το σώμα σας στέλνει προειδοποιητικά σημάδια.

Ακόμη και αν δεν τα αντιλαμβάνεστε εγκαίρως, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Μάθετε να εντοπίζετε αυτές τις «κόκκινες σημαίες», ώστε να τα αποφεύγετε και μαζί με αυτά τη στέρηση και τις βασανιστικές δίαιτες.

Σκουρόχρωμα ούρα

Τα σκούρα κίτρινα ούρα είναι σημάδι αφυδάτωσης. Πολλοί άνθρωποι μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα, με αποτέλεσμα να τρώνε ενώ στην πραγματικότητα διψούν. Υιοθετήστε τη συνήθεια να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό. Θα σας βοηθήσει να παραμένετε ενυδατωμένοι, μειώνοντας την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση.

Δεν τρώτε πρωινό

Το πρωινό θεωρείται το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, αλλά πολλοί άνθρωποι το προσπερνούν επειδή δεν πεινούν το πρωί. Αν ανήκετε σε αυτούς, βεβαιωθείτε ότι το πρώτο γεύμα που θα φάτε περιέχει πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα σας.

«Χαζεύετε» μπροστά από το ψυγείο

Πιστέψτε το: τίποτα δεν άλλαξε από την τελευταία φορά που ελέγξατε το ψυγείο. Η βαρεμάρα και η ανία όμως μπορούν να σας οδηγήσουν σε άσκοπο τσιμπολόγημα σνακ με πολλές θερμίδες. Είναι σημαντικό να τρώτε βάσει συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος και μόνο όταν πεινάτε πραγματικά και όχι όταν βαριέστε ή έχετε άγχος.

Ξυπνάτε κακόκεφοι

Ο κακός ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας. Καθιερώστε μία ρουτίνα ύπνου και μειώστε το χρόνο που βλέπετε τηλεόραση ή είστε μπροστά στον υπολογιστή στο διάστημα των δύο ωρών που προηγούνται του ύπνου. Μάθετε να χαλαρώνετε στο τέλος τη ημέρας μακριά από προϊόντα τεχνολογίας, ώστε να ξεκουράζεστε επαρκώς και να είστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα.

Ζυγίζεστε συχνά

Αυτό είναι ένα κοινό λάθος που κάνουν οι αρχάριοι. Υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες και άγχος για το αποτέλεσμα της προσπάθειας. Πρέπει να συμφιλιωθείτε με την ιδέα ότι η απώλεια βάρους απαιτεί χρόνο γιατί, αν χάσετε τα κιλά γρήγορα, θα ξαναπάρετε τα ίδια και περισσότερα. Προσπαθήστε να μη ζυγίζεστε πάνω από μία φορά την ημέρα, ακόμη καλύτερα μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

Τρώτε αργά

Το φαγητό αργά το βράδυ συνδέεται συχνά με το άγχος και το στρες και όχι με πραγματική πείνα. Εάν πιστεύετε ότι πεινάτε πραγματικά, φάτε κάτι ελαφρύ, όπως μία χούφτα ξηρούς καρπούς ή 1-2 φρούτα που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ευκολότερα.

πηγη: http://medicalnews.gr/

Όταν πρόκειται να μαγειρέψουμε, πρέπει να επιστρατεύουμε όλη την καλή διάθεση και το μεράκι μας και να μη βιαζόμαστε, όχι μόνο για να εξασφαλίσουμε ένα λαχταριστό πιάτο αλλά και για να αποφύγουμε ανεπιθύμητες παρενέργειες και επιπλοκές.

Τα περισσότερα από τα τυποποιημένα προϊόντα περιέχουν ζάχαρη και πολλές φορές μπορεί να μην το γνωρίζουμε καν.

Ακόμη και κάποια από αυτά που θεωρούνται περισσότερο υγιεινά από άλλα, μπορεί να είναι πηγές ζάχαρης. Αν θέλετε να περιορίσετε την κατανάλωση της ζάχαρης, δείτε παρακάτω τρεις τροφές που περιέχουν «κρυμμένη» ζάχαρη και μπορεί να μην το γνωρίζετε…

1. Γιαούρτι με γεύση

Τα περισσότερα γιαούρτια με γεύσεις, είναι πολύ πλούσια σε ζάχαρη, ειδικά όσα είναι χαμηλά σε λιπαρά ή περιέχουν μίγμα φρούτων με σιρόπι. Πολλά από αυτά περιέχουν έως και 25 γραμμάρια ζάχαρης, δηλαδή περισσότερη από ένα ντόνατ. Αποφεύγετε τα γιαούρτια με γεύσεις και φρούτα και προτιμήστε το σκέτο γιαούρτι, στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε φρούτα, ξηρούς καρπούς ή ένα κουταλάκι μέλι.

2. Σάλτσες

Αρκετές συσκευασμένες σάλτσες περιέχουν ζάχαρη και μάλιστα όχι σε μικρή ποσότητα. Όσον αφορά τις ντομάτες, αυτές περιέχουν έτσι κι αλλιώς φυσικά σάκχαρα, τα οποία φτάνουν τα περίπου 5 γραμμάρια ανά ½ φλιτζάνι. Έτσι, υπόλοιπα 8 γραμμάρια είναι πρόσθετα.

3. Μπάρες δημητριακών

Πολλοί θεωρούν ότι όλες οι μπάρες δημητριακών είναι εντελώς αθώες. Κι όμως κάποιες από αυτές περιέχουν όση ζάχαρη περιέχει και ένα κανονικό γλυκό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ανεβαίνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να νιώθετε γρήγορα το αίσθημα της πείνας, το αντίθετο δηλαδή από αυτό που επιδιώκετε όταν τρώτε ένα σνακ. Καλό είναι να κοιτάτε πάντα την ετικέτα.

Πηγη: http://medicalnews.gr/

-- ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΟΥΣ --

Όλα τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν αποκλειστικά αυτούς που τα υπογράφουν και οι οποίοι είναι και υπεύθυνοι των γραφομένων τους. ο ΔΙΑΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για τις απόψεις που εκφράζονται, όταν αυτές υπογράφονται.