Πέμπτη, Ιούνιος 01, 2023
Follow Us
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ

 

σχόλιο της Κατερίνας Ἀθηνιώτη-Παπαδάκη 

 « ΑΠΟ ΤΗ ΦΡΥΚΤΩΡΙΑ ΣΤΗ ΦΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΛΟΓΙΑΣ»

 

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

 

γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΥΔΗΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

 

Καλησπέρα σας, φίλοι και φίλες Β. Ευβοιώτες.


Θα κάνω μια μικρή αναφορά σε ένα θέμα που τόσο πολύ είναι σημαντικό για την ανάπτυξη κάθε τόπου και βέβαια και του τόπο μας. Που μετά τις φωτιές, η λέξη και η έννοια ανάπτυξη της Β . Ευβοίας, υπάρχει σε κάθε πολιτική κουβεντούλα και σε κάθε στόμα μεγάλου η μικρού πολιτικού. Και βέβαια όλοι έκ των πραγμάτων αναφέρονται στον οδικό άξονα.
Άλλοι τον λένε Μεσογειακή χάραξη, άλλοι Κεντρικό Άξονα, άλλοι Κανδήλιον Όραμα.

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

γράφει ο Πάνος Τσεπενέκας

(συγγραφέας)

 

 

Υπάρχουν ήρωες στις μέρες μας που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρότυπα προς μίμηση; Πρόσωπα που να βάζουν τις ανθρώπινες αξίες, το καθήκον και τα πιστεύω τους πάνω από κάθε υλική ιδιοτέλεια; Άνθρωποι που να στηρίζουν ακόμα με τη στάση ζωής τους την ετοιμόρροπη κοινωνία μας;

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

(Πρώτη δημοσίευση:  ΔΙΦΩΝΟ)

από Ελένη Προκοπίου

 

Σε βάρος της Ελλάδας εκκρεμούν 2214 προσφυγές ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου σύμφωνα με τον έλληνα Δικαστή Ιωάννη Κτιστάκη. Η Ελλάδα βρίσκεται στη χαμηλότερη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών κρατών στο ζήτημα των παραβιάσεων των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Είναι δε η Ελλάδα η μόνη χώρα που έλαβε το μέτρο του προστίμου επιβάλλοντας τον υποχρεωτικό εμβολιασμό σε βάρος μάλιστα μόνο μίας κατηγορίας  των πολιτών της.

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

 γράφει ο συγγραφέας  Πάνος Τσεπενέκας

 

 

Τελείωσε η χρονιά του εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση του 1821 και η πολιτική ηγεσία του τόπου «ξεφορτώθηκε» μια ενοχλητική υποχρέωση με κάποιες τυπικές και διεκπεραιωτικές εκδηλώσεις.

Θα περίμενε κάποιος πως ένα τέτοιο ιστορικό ορόσημο θα αποτελούσε αφορμή για στοχασμό και πνευματική ζύμωση μέσα στην κοινωνία, πάνω στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον του Ελληνισμού. Θα πυροδοτούσε μια ζωντανή συζήτηση μέσα στα σχολεία και στα πανεπιστήμια και θα ενέπνεε τους νέους μας για νέες λαμπρές ιστορικές σελίδες. Μια ευκαιρία για επικαιροποίηση των εθνικών στόχων και των οραμάτων.