Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.
ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Search Our Site

Τα βότανα xαρίζουν γεύση στα πιάτα, ενισχύοντας παράλληλα τη διατροφική τους αξία, καθώς είναι πλούσια σε φυτοχημικά, όπως πολυφαινόλες, φλαβονοειδή και τερπένια που έχουν μοναδικά οφέλη για τον οργανισμό.

Κάθε βότανο έχει διαφορετικά οφέλη και ενσωματώνοντάς το στη διατροφή σας θα κάνετε τις συνταγές πιο υγιεινές.

Παρακάτω τα πιο δημοφιλή βότανα που μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας:

Βασιλικός: Είναι πλούσιος σε φυτοχημικά, που μελέτες έχουν δείξει ότι συμβάλλουν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, την ανακούφιση από το στρες και το άγχος, την ενίσχυση της μνήμης και τη βελτίωση της υγείας του δέρματος.

Μέντα: Έχει καταπραϋντική δράση για το έντερο και μελέτες έχουν δείξει ότι συμβάλλει στη μείωση της δυσπεψίας και του πόνου. Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε στο τσάι ή να φτιάξετε αφέψημα μέντας, το οποίο είναι πολύ δροσιστικό.

Άνηθος: Περιέχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ενώσεις, οι οποίες έχουν και λιποδιαλυτική δράση. Όταν συνδυάζεται με λιπαρές τροφές (όπως για παράδειγμα το ελαιόλαδο) προσφέρει περισσότερα οφέλη.

Σχοινόπρασο: Φτωχό σε θερμίδες, αλλά πλούσιο σε ευεργετικά θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, το σχοινόπρασο αποτελεί ιδανική επιλογή για να το ενσωματώσετε στα καλοκαιρινά σας πιάτα. Μία κουταλιά της σούπας καλύπτει το 3% των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνες Α και C. Περιέχει επίσης βιταμίνη Κ, φολικό οξύ, χολίνη, ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο και κάλιο.

Ρίγανη: Ίσως το πιο δημοφιλές μυρωδικό της μεσογειακής διατροφής. Έχει αντιβακτηριακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Αποτελεί πλούσια πηγή πολυφαινολών και συμβάλλει στην υγεία του πεπτικού συστήματος.

πηγη: http://medicalnews.gr/

Ένα από τα πιο συχνά παράπονα όσων προσπαθούν να χάσουν βάρος είναι ότι συνεχώς πεινούν οπότε καταναλώνουν συχνά γεύματα και μάλιστα όχι τόσο υγιεινά.

Έκπληξη, φόβο ακόμα και αηδία προκάλεσαν ασυνήθιστα ιατρικά περιστατικά που έγιναν το 2018.

Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνες και πολλά άλλα σημαντικά θρεπτικά στοιχεία.

-- ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΟΥΣ --

Όλα τα άρθρα που δημοσιεύονται εκφράζουν αποκλειστικά αυτούς που τα υπογράφουν και οι οποίοι είναι και υπεύθυνοι των γραφομένων τους. ο ΔΙΑΥΛΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για τις απόψεις που εκφράζονται, όταν αυτές υπογράφονται.